Anonimowa ankieta badania satysfakcji pacjenta z usług świadczonych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Chełmnie.
Szanowni Państwo! Pragniemy poznać Państwa zdanie na temat jakości usług medycznych świadczonych w naszych oddziałach. Opinie służyć będą korygowaniu niedociągnięć i wychodzeniu naprzeciw Państwa oczekiwaniom. Prosimy o wypełnienie poniższej ankiety zgodnie z Państwa odczuciami. Jeżeli pacjent jest małym dzieckiem prosimy rodziców lub opiekunów o wypełnienie w jego imieniu ankiety.


Prosimy o zaznaczenie którego z poniżej wymienionych oddziałów był/a Pan/i pacjentem:



1. Ile razy w ciągu ostatnich 5 lat (łacznie z aktualnym pobytem) przebywał/a Pan/i w naszym szpitalu?



2. Jak długo czekali Państwo na przyjęcie na oddział w Izbie Przyjęć?



3. Jak oceniają Państwo pracę zespołu Izby Przyjęć?



4. Czy pielegniarki w oddziale udzieliły informacji o wykonywanych czynnościach i zabiegach?



5. Czy pielęgniarki w oddziale szanowały Państwa godność osobistą i zachowywały intymność podczas zabiegów/czynności pielęgnacyjnych?



6. Czy pielęgniarki w oddziale były życzliwę, uprzejme i delikatne?



7. Czy lekarze udzielali informacji o chorobie i planowanym leczeniu?



8. Czy lekarze byli uprzejmi i życzliwi?



9. Czy lekarze Informowali o dalszym postępowaniu po wypisie ze szpitala?



10. Czy lekarze poświęcali pacjentowi wystarczająco dużo czasu?



11. Jak oceniają Państwo jakość i estetykę podawanych posiłków?



12. Jak oceniają Państwo dostępność kontaktu z rodziną?



13. Czy zapoznano Pana/Panią z lokalizacją łazienek, gabinetu zabiegowego, gabinetu lekarskiego, dyżurki pielęgniarskiej?



14. Czy personel medyczny zapoznał Pana/Panią z prawami pacjenta?



15. Czy mieli Państwo możliwość identyfikacji personelu?



16. Czy kiedy Pan/i zwraca się do personelu medycznego szpitala z problemem, personel stara sie go rozwiązać?



17. Czy personel medyczny szpitala reaguje na Pana/i prośby i potrzeby? (prośba o poprawienie pościeli, pomoc w toalecie codziennej, prośba o zakup czegoś w kiosku)



18. Jak oceniają państwo czystość oddziału?



19. Na jaką ogólną ocena zasługuje nasz oddział?



20. Czy poleciliby państwo rodzinie lub znajomym nasz szpital?